21 Eylül 2014 Pazar

nisan yağmurlarının faydaları



Resulullah s.a.v buyurdular ki,‘’Cebrail as Bana öyle bir ilaç öğretti ki, (o ilaç sayesinde,insanların) doktorların ilaçlarına hiç ihtiyacı kalmaz’’
Eshab-ı Kiram : (o ilaçtan) Bize de haber ver,Ya Rasulullah dediler, Rasulullah (sav):
‘’Nisan yağmurunu alınız (toplayınız) Ona; 
70 defa Fatiha-i şerife, 
70 defa İhlâs-ı şerif, 
70 defa Felak suresini, 
70 defa Nâs suresini, 
70 defa Tesbih duasını (SübhanAllahi vel-hamdü
Lillâhi ve lâ ilâhe illallâhü vâllahü ekber ve lâ havle velâ kuvvete illâ billâhil-aliyyıl-azîm) okuyunuz Sonra,
7 gün devamlı olarak sabah akşam birer bardak içiniz Beni hak Peygamber olarak gönderen Cenâb-u Hakk’a yemin ederim ki, Cebrâil Bana dedi ki ; "Bu sudan içen kimsenin, cesedinden, damarından, sinirinden, etlerinden, o kimseye ağrı, acı veren rahatsızlığını Cenâb-u Hakk giderir ve o kimseye sıhhat ve afiyet verir’’ ben uyguladım,bir yakınımın boynunda bir şişlik çıkmıştı,hem içirdik hemde şişliğin üzerine sürdük..Allah cc. izniyle kayboldu gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder